ÅHEJBARRAH!


saknar <3
är i biblan och väntar på min käre mor. saknar lusen! ska kidnappa henne i helgen tror jag! jaa idag har jag tråkat
vill hem åå sova eller nåt e helt tråkig..  jaa men vad har jag gjiort i helgen... ja vafan har jag gjort.. aajja har gjrt en massa när ja inte bloggat har varit på rockkarusellen haha men fyyfasen vilken duktig tjej som sjöng hon va typ 8 år fick gåshus åhejbarra! sen såå for jag o malin hem till henne o chillade järnet! sov där. sen åkte jag ju hem . sen nu i måndags tror jag så hade jag skola sen mötte malin i stan och var där ganska länge o gleed sen tog vi bussen hem till henne sen åkte jag hem. jaa.. nu ska jag logga ut ni får ha det bra hej

Postat av: Only Ellen

sv; Tack så jätte mycket!!

2011-01-27 @ 11:03:20
URL: http://theonlyellen.blogg.se/

Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0