tidfördriv

tesst

OM JUST DIG:
NAMN:Emma
BOR: boden
SMEKNAMN: thomas och drogarn jag fick smeknamnet drogarn för att förra veckan eller nåt så fick jag värsta allergichocken i skolan och mina ögon var helt röda och uppsvullna och jag var svullen och röd/lila runt ögonen och var likblek och såg verkligen ut som jag tagit droger.. men det har jag INTEFAMILJ: mamma och mammas särbo,pappa+systrar o bröder+malin^^ 
SKOLA : korpen

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD:
SAKNAT NÅGON: JAA
ÅNGRAT NÅGOT: mm
LJUGIT: vetit
SVIKIT NÅGON: tyvärr så ja..

KÄNT DIG SÄMST: jaaa
GRÅTIT: m
SKRATTAT: oohja!
VARIT SJUK: nja
VARIT UTOMLANDS: nej :(
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN: ja :)

KÄNSLOR:
GRÅTER DU OFTA: njah
SKRATTAR DU OFTA: alltid!
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: pirrig blandat
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: glad,ledsen, lite blandat
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: nångång säkert
HAR DU NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR: har jag säkert
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD: a typ..
ÄR DU KÄR FÖRÄLSKAD JUST NU: -
OM JA, VEM: ..
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: ingenting varar föralltid..
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD: ingen.
VILKEN SORTS KILLE GILLAR DU: vet inte
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET: båda
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT: längre än mig helst :)
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: hårfärg spelar ingen roll
FÅR DU MÅNGA KILLAR: nä

UTSEENDET PÅ DIG:

BRUNETT ELLER BLONDIN: brunett isåfall fast är typ röhårig/brunett,
LÅNGT ELLER KORT HÅR: snebena
SNYGG ELLER FUL: ful
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: nää
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG, SÖT, VACKER: jao
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: jo
HAR DU LÅNGA NAGLAR:HAHA NEJ
SMINKAR DU DIG: yes
ÄR DU INTE VACKER UTAN: nej


Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0