Malin Eriksson



Sitter och kollar på malins blogg från första inlägget till sista.. hittade det här.. fällde en liten tår..
älskar dej förlåt för allt<3


emma thomas.


vet inte vars jag ska börja.. hur länge har inte jag känt dig? när jag lärde känna dig var du kanske fem år. de var när pappa blev tillsammans med din moster. först var jag inte så mycket med dig, då var jag mest med dina brorsor. sen började vi umgås. och blev som systrar. vi delade allt, skratt,gråt och mycket mer. jag var din psykolog när du fick dina utbrott.. ;) alla gånger vi har varit ute mitt i natten och skrämt upp oss själva.. hahah. även fast vi egentligen inte är släkt längre så räknar jag dig fortfarande som min kusin. som min lillasyster. sommaren 07 kommer jag aldrig glömma. vi var med varandra nästan vaaarje dag! sov hos varran hela tiden, var me varran hela tiden. alla gånger vi tälta på min gård, var uppe hela nätterna och bara låg och prata om alltning. luleåkalaset i somras, fyfasen så kul de var! du sa till vakterna att nån tog din biljett,så du fick gå in gratis ;D
du är en ängel utan vingar. du får mig alltid att le gumman. you make me feel good! without you i'm nothing. du får mig att må bra. jag kommer alltid finnas för dig. om du behöver nån att prata med, en axel att gråta mot så ska jag alltid finnas där för dig. jag ska ha en axel du kan gråta mot, och gråta med dig. jag ska hålla om dig och säga att allting kommer bli bra. för tillsammans så fixar vi allt , right ? hand i hand genom allt. genom eld och vatten. genom allt. jag älskar dig emma margareta thomas. min egna lillasyster. du är underbar, låt ingen annan får dig att tro något annat. du får mig att vara den jag är. utan dig vore jag inte den jag är. du är värd guld ! förlorar jag dig, förlorar jag allt. när jag är med dig är jag lycklig. ingenting kan få mig att må bättre. ett liv utan dig kan jag inte kalla ett liv.. jag skulle inte orka ett liv utan dig gumman, du är underbar. att ha dig vid min sida krossar allt! jag tror du aldrig kommer förstå hur mycket jag älskar dig. lita på mina ord när jag säger att jag aldrig kommer lämna dig! du är min andra halva, den bättre halvan. varje andetag jag tar är för dig älskling.
de är inte första gången jag säger de, men fan inte sista heller, JAG ÄLSKAR DIG! <3
---------------------------

Malin eriksson
du vet vad du betyder för mig. förlåt att jag sviker att jag inte håller det jag lovar att jag gör dej besviken.. men jag vill inte förlora dej du är den ända jag kan vara mej själv med du är den ända som förstår mej jag kan säga ALLT till dej.. jag säger inte bara det här jag menar det här.. ingen emma utan malin.. du har hjälpt mej så långt på vägen SÅ SNÄLLA jag vill inte gå resten själv! jag blir rädd när jag tänkter på ett liv utan dej..jag förstår om du gett upp hoppet för mig.. jag har ju blivit en idiot... MEN SNÄLLA.. jag behöver dej! när vi bråkar kan jag inte sova ligger bara o kråmar funderar på vad som kommer att hända om jag klarar det. men allt handlar inte om mej! Det är inte du som ska komma tillbaka ddet är jag. du lyser upp hela världen.. du lyser upp allas liv.. ja kan inte förklar men jag älskar dej..<3


Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0