vill så gärna

hejhej sjuk juee feber täpp i näsan åså :/ är jätte hund sugen! assså jag vill inte ha en hund bara för att dom är söt jag tycker om alla promenader och ser serriöst hunden som familjemedlem och allt jag gillar att träna lydnad o beteende osv osv! tycker det är mysigt med hund brukar vara hundvakt åt mammas kompisars hundar stora som små och man känner sej så trygg. mamma och folk säger alltid att hundar dras tilll mig hahahah! bra ju! ska ju typ få en hund när vi flyttar söder ut! men skulle va fett härligt nu! :) mamma brukar ju sitta och kolla på sidor som hundarutanhem osv ;) höhöh tror att hon också är sugen så jag läser typ bara om hundar har typ flera hundböcker asså om uppfostran och allt lånar bara fakta böcker hhahah besatt har varit hundTOKIG sen jag var pytteliten har aldrig kännt rädsla mot nån hund! har alltid bara kännt trygghet mot hundar och djur.. tydligen hade jag gått fram till mammas kompis hund som inte tyckte om barn så himla mkt och bara laggt mej där brevid hunder och börjat stryka den och mysa och hunden typ älskade mej mamis kompis var gode förvånad hahah! just nuu läser jag om hundar också hahah ^^ ska hitta nån lockande hund som jag ska visa te mami har redan hittat en spaniel asså hunder har ALLT som vi söker!! (: den är inte valp men det spelar faktiskt ingen roll!! har ni nå tips om hundar mm? hör gärna av er! idag har jag slappat bara elr gråtit haha elr asså jag var inte ledsen men när man e förkyld så rinner tårara och som sagt jätte täpp i näsan svettat huvudvärk lite ont i örat ont i halsen ett tips stay away from me! blir alltså ingen skola i morgon för mig! idag åkte också mina småsyskon hem till sin mamma! jag har städat i mitt rum! rensat smink och smycken sen när jag fått mer ork o kraft ska jag ta tag i min garderop! tror jag börjar få hosta! det ska tydligen snöa här i boden nästa vecka! JUSTE! tyckte ni rätt person åkte ut ur idol i fredags?? det tycker inte jag iallafall! men olle är ju kvar han MÅSTE vinna!!!!!! kom igen olle!! eller jag är ganska så mycket säker på att han vinner faktiskt! hur har eran helg varit? hur mår ni är det många som är sjuka ? nu ska jag taa och vila puss hej krya på mig!! <3   
                                    
                                                 en av mina favoriter :D
                                                                                                                               


Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0