snabbis

hej! snabb bloggar liite innan vi ska fira min storebrooooo!!! sitter efterr en låååååååång trååååååååååååkigskoldag hemma i mitt nyrenoverade rum!!!!!!!äter varmkorv.kollar lite på facebook!!:) här e nåra saker jag tänkt på: varför är jorden rund, jag tror rymden tar slut nån gång faktiskt. varför ser jorden så rund upp från avstånd asså när man ser bilder från rymdebn när den inte är rund o fin det är ju en massa höga berg o gropar o träd! varför kan djur inte prata?. hahah låter knäppt med jag skulle vilja bo på månen!! :Ofatta coolt! :)






jag och min syster llisa <3löve yo sister


Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Det är bra med mig :)

Vad händer ikväll då?

2010-10-07 @ 09:17:48
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0