öroninflamation+skola no combo

      
                         
 lite dålig bild menmen har bara en vanlig digitalkamera.

hejhej idag har jag varit i skolan fast kom hem tidigt..jsatt på bibbloteket mamma e biblotant på min skola så jg väntade på hon där så hon kunde skjusa hem mej ( ja.. läs där nere så förstår ni att jag åkte hem) jag hade tråkit så jag lästa lite böcker! :Dj(ag har varit jätte dålig på att blogga jag vet... men har inte haft lust... sry! men jag har fått öroninflamation! AJ igår hade jag JÄTTEE ont var helt täppt i öronen och gjorde ont hela tiden kändes som att åka  i en jätte lång tågtunnel! idag åkte vi till vårdcentralen och kollade i örat och jag var jätte röd i öronen och så tog vi blodprov i fingret  nån konstig spruta asså man såg inte nålen :o  men det gjorde faktiskt lite ont O:JAG HATAR SPRUTOR! när jag var mindre så slog jag till doktorn och sparka mej lös och smet ut jag bet en doktor jag slog till med armen så doktorn stack sej. det hände för ett par år sen jag försöker faktiskt fortfarande ta me loss när jag tar spruta. när jag kom in i rummet idag visste jag inte nåt om sprutan jag såg bara nån tjock nålliknande grej och bah: ÅFYFAN NEJ! som tur så var det inte nålen hhaha men jag har fotat idag tidigare fick lite fina bilder kommer sen :) nu lyssnar jag på musik ska ta nåt att äta tror jag :) i morgon åker jag buss till mormor kanske om jag inte har jätte ont då åker jag på fredag och jag LÄNGTAR som fan till nyår då jag ska till södertälje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D oj vart många smilysar sry! ska ha sjukt kul i morrn elr fredag och i helgen blir det  fest.
puss!

kommer en bild bomb snart puss


Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0