heeeeeeeeeeeeu





hejhej! haft en kul helg? min har vart helt bra! i fredags så sov jag hos mamis kompis anna och victor min kompis som vart min kompis sen vi var 6 år? vi var med isac andersson på lördagen sen så kom theo o krutte och vi hade kul! :) vi gick till ica och mötte jonthe sen gick vi till "träsket"och skulle kolla om isen höll vi kastade stora stenar på den och isac provade gå lite på den o plumsa i med ena foten! och hade kul sen så kom korven dit. sen så gick vi till busshållplatsen och snackade med melvin och rasmus.
nåå annat vatten hade kul.sen så gick vi till mej  o hämtade pengar så jag o theo kunde ta skrovmål på max.så cyklade vi till max eller jag fick skjus av theo! victor fick låna pengar till litte mat också.. GUD VAD MÄTT JAG BLEV sen cyklade vi hem igen. vi gick till theo var där ett litet taag sen så gick vi till snabel träffade melvin,simon,emelie  ? och nån tjej och så nå mer grabbar jag inte kan namnet på.. rasmus och theo var tvungen att dra så dom drog då sen så åkte simon o emelie och den där tjejen och då gick jag,victor,melvin,korven två grabbar jag inte minns naamnet på upp till en eldstad och gjorde upp en eld eller ja.. det gick ju sådär. vi hann inte stanna för nån gubbe börja ta kort på oss o trodde vi var pyromaneer men vi gick utan för mitt hus och satt där ett   tag sen så gick vi runt på elund och frös sparkade lite fotboll! och mkt mer! helgen var kul iaf nu e jag hemma och äter godis!tjock ooojah
har inga bilder nu min kamer suger *** just nu nåt jävla knas med den blir så jäkla sur!!!!


Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0