god jul!!!... igen



sämst bild men det är mobilbild haha men såhär såg det ut undet våran gran!


god jul igen! :D vad har ni fått ? :) jag lägger in en bild på det jag fick senare eller imorgon :)


okej så här såg min dag ut!


  • Jag vaknade ca kl 10 halv 11.
  • jag gick och åt lite frukost och sa godjul till alla
  • kollade min facebook och hälsade alla en god jul!
  • sen ca kl 2 så öppnade vi paket. vi brukar öppna på kvällen men nu vart det inte så! ^^
  • Sen så höll vi på me klapparna ett tag
  • sen så såg vi kalle anka! och tände ljus
  • sen kom gästerna eller resten av familjen : moster+kusin och morbror och mormor o morfar hade ju sovit hos oss så:)
  • ja men då satt jag och min moster och kollde fajjaan o redigerade bilder ihop
  • sen vart det julmat : skinka,senap fanns ju ofc och resten,prinskorv, lax,revbensspjäll och köttbullar julmust och all annan traditionell julmat haha eller va man ska kalla det XD gott var det iaf!
  • sen så hade vi bara kul!
  • sen så lallade på lite vi pålite såg en film
  • moster och kusin gick hem
  • jag gick till moster o kusin och hjälpte monica (min moster) att välja kläder till en nyårs fest hon ska på :)
  • monica fortsatte med töjningen i mitt öra nu är det bara en töjning kvar sen är det helt klart! :D
  • sen gick jag hem och vi såg tomten far till alla barnen haha dog av skratt även fast jag ser den varje jävla år haha!
  • sen sååe chillade jag vid datorn sen så åt vi risallamalta eller vad fan det nu heter haha! X'D
  • Seeeen sååååee räknade jag ihop alla mina pengar det vart 1 720 kr fast jag har 3 200 sammanlagt jag sparar till en system kamera! ! :) blir att köpa på januarirean men måste spara ihop liiiite mer tror ja!
  • sen så satte jag mig och lirade lite sims hehe ^^
  • sen så gjorde jag inte nåt mer! :)

vad har ni fått i julklapp? eller det har jag nog redan frågat men frågar igen hahaha!
blir att åka till randi IMORGON ville va hemma lite till men blir ju inte bara jag där blir min storebror niklas som är 16 år och hans kompis som är 15 år som följer med o jag kommer nog mest va me lucinda! :) ska bli awesuuuume!!! men nu ska jagg kolla på lite bloggar o komentera sen ska jag skaffa mej ettt liv tack o hej leverpastejjj puss<3  OCH EN EN GÅNG SÄKER 10000000 GÅNGEN JAG SÄGER DETT A HOPPAS NI HAR/HAFT EN RIKTIGT GOOD JUL! ÄT NU MASSA PEPPARKAKOR SÅ NI BLIR SNÄLL !

Postat av: Laila

Hoppas att du haft en underbar jul :)

2010-12-26 @ 12:58:36
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0