Storebror<3

                                                            ♥




älskar dig alexander thomas. Du är den mest bästa personen jag vet. visst vi bråkarr som  fan hemma vi har nästa ihjäl varann ibland. och jag förstår dej nu när du är 18 år och du liksom inte vill ha nåt med oss att göra du vill vara vuxen och leva ditt liv.. men vi kommer alltid vara en del av dej och du kommer aldrig ifrån oss. Det är DU som lärt mig att stå upp för mig själv och det är DU som lärt mig att slå till baka om nån trycker ner mig (okej, det där lät fult men)du har alltid funntis där för mig när ingen annan har du har alltid stöttat mig och trott på vad jag vill bli. Du är verkligen världens bästa store bror. du gör så att jag känner mig trygg. när nån varit dum mot mig så täckte du min rygg minns du när vi lekte när vi var små haaha. du har ALLTID försvarat mig och allt men även lärt mig att ta han om mej själv eller asså du haar lärt mig att klara mig utan dej.. vet att vi kommer bo långt ifrån varann snart men jag skulle ändå kunna springa tusen mil för att träffa dej.. du är så jävla ball! ja finns inte ord. förlåt om jag förstört så mycket i ditt liv förlåt om jag varit jobbig. men jag vill bara att du ska veta att jag är jäääävligt stolt över dig och över allt du klarat. du bara glider och lever i nuet. du oroar dej aldrig,, allt löser sejn . du är min förebild <3 jag, jag älskar dej mer än hela världen.. jag skulle kunna dö för dig. hoppar du så hoppar inte jag, jag skulle stå där nere och ta emot dig även fast du inte är så lätt men du har gett mig styrka du har gett mej mod så nu klarar jag fan allt!jaa det går tamejfan inte ord för hur jag känner du är en helt awesume bror så är det  jag är väldigt glad över att du finns <3 du har räddaat mig



pss o kram från en jävligt stolt lillasyster jag älskar dej


du är så bra att veckans designt blir du <3<3<3 ;););)


Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0