jag är som törnrosa fast den som aldrig sover


                       







idag har jag haft fullt upp som igår igår vart vi bjudna på middag hos familiiiiiaaaalliiiilla AHlin super mysit hade dom hhahah vvet inte vf ja skrev deh mehhnnnmehhn vi åt som sagt tacos de var supergött:) sen så...ja vi kan säga att vi hade lilla julafton hos dom :) så iallafall så bytte vi julklappar av mig fick theo en fimpask skitcool det var som ett ihåligt skellet (stavning..) som låg ner och hade benen ni vet som gamla gubbar har... hahah och så rökte den och joel fick en aptavla ahhaha påminde om han om jag ska vara helt ärllig! krille fick en leksaks cross... den låter som fan... niklas fick kallingar HAHA HÄLGE NIKLAS STYLISH! victor fick ocksfå kallingar och alexander fick sockar av joel hahah och jaag ... ja jag fick eller kan visa er om ni väntar...eller ork it visa ni får se imorrn skaa sovaa puss

Postat av: lina

snyyyygg blogg!!! :D

2010-12-24 @ 01:34:36

Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0