happines

                      
      

                        
jag förra veckan typ? haha





hejhej idag så har jag  varit hemma och hjälpt till med julförberedning! :D granen är framme och paketen ligger och bara väntar på att nån ska öppna dom ! :D undra vad det är förnå!
jaa vad ska ni göra i helgen då?? eller så klart ni ska ju fira jul! :) har ni märkt en sak att det är väldigt kallt ute! hahah det där lät stört men det är för kallt ! och det snöar jätte mycket.. ja jag föredrar sommar! haha fast det e ju mysigt med jul också ju :) vad brukar ni göra på julen? ja vi brukar alltid spela bingo först haha eller inte jag men mamma och dom jag typ chillar bara :) sen äter vi julmat sen ser vi på kalleanka eller var det tvärt om ? ajja det känns inte som att det är jul imorgon.. ingen julkänsla alls. men nu är det jul lov och jag ska åka till randijaour  på nyår vi ska väll typ köra skoter till holmen och smälla raketer ska bli kul! :D jag och lucinda kommer säkert rida ut med hästarna ska också bli kul! :D vad ska ni göra i nyår?  men nu ska jag nu slå på nån jullåt och pyssla eller nåt bara för att få julkänsla! :D pusshej godjul på er! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


usch!! haha hemsk bild men tyckte den var litte smått rolig vet inte varför haha!



Något du vill säga? Lämna en kommetar:

Har du något namn så skriv det här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress eller annan andress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0